غزة....سامحينا

لسه حالا متابعة جلسة مجلسنا الموقر فى مناقشته لأحداث غزة الأخيرة
و زعلت جدا على الوقت اللى ضيعته فى متابعتى للجلسة التى أقل ما يقال عنها مسخرة
فالسيد فتحى سر
ور<الذى بيسر الأعادي و يضر الحبايب>
أنهى الجلسة كالعادة بقرار حاسم وهو دراسة الاقتراحات..و ابقى حلنى بقى
**
**

غزة بتصرخ , صدقونى أكاد أشعر بص
راخ يصم الآذان ولكن هل من مجيب
سامحينا يا غز
ة , سامحينا يا فلسطين و ارحمنا و سامحنا يا رب!

تعبت من كثر عد الضحايا اللى دمهم مش فى رقبة الصهاينة و بس ده كمان فى رقبة كل عربى و مسلم

أغنية دايما بتدور ف دماغى:
وين وين وين الشعب العربى وين؟ وين الملايين؟

أين الغضب الساطع يا ست فيروز؟

اللهم لا تسلط علينا من لا يخافك ولا يرحمنا يا رب العالمين
و الله أكبر فوق غدر المعتدي.

ان كان لا يسعنا الا الدعاء و هو أضعف الايمان
حاول الدخول على مواقع لنصرة غزة وفلسطين دور حاول أرجوك:

No More Ignorance

هناك 16 تعليقًا:

الراقـــص مع الذئـــــاب يقول...

السلام عليكم
ازيك يا مي
انا تابعت جلسة مجلسنا المخزي امس
ولا شئ يقال الا....لا تعليق

لن تسامحنا غزة....الا ان نغسل عارنا بأيدينا يا اختي الكريمة

اللهم احيينا لهذا اليوم...او امتنا ونحن نعد له

مـــــــــــــي يقول...

تقريبا كده محدش متابعنى غيرك
بس شرف كبير ليا انك تزور مدونتى

وده عندي والله بمليون قارئ يا - الراقص مع الذئاب-
فيما يخص موضوع غزة فاحنا و كالعادة

ماشيين حرفيا مع المثل القائل:

رجعت ريما لعادتها القديمة...ألا وهى

النسيان و التوهاااااان

Umzug Wien يقول...

الله يكتب لها النجاة يااااارب

entrümpelung wien يقول...

بارك الله بكم ... على المدونة المميزة
الله وحده قادر علي الصهاينة ثم نحن العرب والمسلمون اذا اتحدناااااااا

Entrümpelung يقول...

لا ... لا تسامحينا
لاننا لن نسامح انفسنا

Räumung wien يقول...

شكراً لكم ع الموضوعات المتنوعة ...

Übersiedlung Wien يقول...

يارب احفظها بعينك التى لا تعفل ولا تنام

Sperrmüllentsorgung يقول...

ِشكرا ع الموضوع

entrümpelung يقول...

موفقين .. لكل ماهو قيم ومفيد :)

entrümpelung wien
entrümpelung wien

Entrümpelung يقول...

مشكوررررر .. موضوع ممتاز جدااا .
bookmarks
Entrümpelung Wien
übersiedlung wien

luxusumzug يقول...

Thanks for the blog
umzug wien
umzug wien
umzug
umzug-umzug
Wohnungsräumung

luxusumzug يقول...

موضوع ممتاز .. بالتوفيق
ماكينات الطباعة
خطوط انتاج ورق الكمبيوتر
ماكينات الطباعة gto
drent gazelle

wohnungsräumung يقول...

موضوع مميز جدا .. شكرا لكم
wohnungsräumung
wohnungsräumung
wohnungsräumung
wohnungsräumung

wohnungsräumung يقول...

موضوع مميز جدا .. شكرا لكم
wohnungsräumung wien
wohnungsräumung wien

Umzug يقول...

موضوع ممتاز
umzug wien
Wohnungsräumung

Wohnungsräumung يقول...

شكرا على الموضوع المتميز
Dank Thema Wohnungsräumung